Lyckan.

sitter och äter chips ( jag vet att jag blir fet)
dricker vatten , lyssnar på musik pratar med madicken (www.conler.blogg.se)
snart ska jag sätta på den bra film
men jag vill prata med, zillah , Frida eller någon
finns bara "oförstående" folk inne på min dumma msn
noo, mitt vatten är snart slut!
dumma dumma.
dum dum dum.
jag vet att jag är udda.
men jag vill börja skolan igen.
(jag är pluggis) .. jag vet..
men skolan är nästan trygghet det med.
det är en udda trygghet,
men jag gillar den.

twinsis sa att jag skulle ta bilderna jag tog med ellen och göra mej en header.
ja kanske det , någon dag har jag kanske tid med det.


dumdumdum.
dödödö.
hejdå

Kommentarer
Postat av: anastasia

hheey, du kan skicka bilderna till mej så kan ja göra en header så kan du få se fall du vill ha den <33

2010-08-05 @ 10:17:43
URL: http://anastasiaas.weebly.com
Postat av: anastasia

hha, dumme fan min dator ville inte visa att du gjorde ny header -.-

retard.. HAHAHAHa, den är skitfin i alla fall. <3

2010-08-05 @ 10:18:33
URL: http://anastasiaas.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0