just that night.

ligger och tänker klockan är 02:35 och jag ska vata upp vid 10 imrg för jag ska vara hos ellen runt 12, men just nu struntar jag i det jag ligger och tänker på just den där natten på skeppagårde när carro kom in och frågade om jag ville följa med ut. det känns precis så nu, hur vi satt i kapellet med bara månen som ljus och hur livrädd kag var och hur varje tår gjorde ont , hur varje tanke blev fel, men att endån känna kännslan av trygghet att ha carro där som lyssnade och ville väl. jag hunde inte sova den natten på lägret, men jag vat lättare än någonsin för någon förstog och lyssnade. men sedan kom jag in på tanken att det nästan inte har hänt något mellan då och nu, kanske var det när jag stack och dom letade efter mej , jag vet inte. men carro och maja betyder så himla mycket. nu ligger jag och lyssnar på regnet och vill att det ska åska, och sedan vill jag ha sol imrg. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0