en dag . en dag .

och en ny dag.
vaknade vid halv 2 utan att någon knackade på dörren.
yay, happydays.
när jag kom in satt mamma och sis åt.
fixade lite sedan åkte jag och mor till köpstaden
gick till banken och ansökte om bankkort och idkort (:
sedan gick vi till bokia där becka och hedda stog,
köpte bok och sedan hem igen.
och nu har jag ätit mitt dagliga mål.
sedan vet jag inte redigt vad jag ska hitta på.
spela lite kanske.
funderar verkligen på att installerna sims 2 i alla fall
även att jag vill spela sims 3.
men vilka spel ska jag installera
vill installerna alla.
men min dator kommer inte klara va det tror jag.
så vi får se.

jönköping med maja onsdag.
kanske köpingsvik och alvaret fredag
stockholm och emma måndag.
mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0